Dag 1, Prestentera Mig Själv.

Nu ska jag försöka presentera mig själv lite.

Jag heter Erica Nylund, är 12 år. Jag går i 6:an i Brandbergsskolan i Stockholm.
helt fantastisk skola må jag säga, trivs ganska så bra där.
Jag är en ganska så sprallig tjej & vet vad jag vill med livet.
Nä usch, nu vart det svårt.. Tänker inte direkt på vem jag själv är.
Men låt mig försöka!
Jag är somsagt 12 år.
Mina intressen är data, vänner, tv & mysa med mina 2 marsvin som heter Mysan & Spruttan.
jag vet roliga namn..
Jag älskar att äta godsaker och umgås med mina underbara och att vara kär.
Jag älskar att skratta tills jag nästan börjar gråta, fast det jobbiga är att det NÄSTAN bara är jag som försår skämtet!
Med andra ord har jag en ganska så dålig humor..
Min dröm är att få en häst.
Jag älskar verkligen hästar.
Så himla söta & fina djur..
hmm vad ska det stå här då...


Fasen, jag kommer faktiskt inte ihåg mycket mera om mig själv nu, men man kan ju alltid hoppas att ni lär känna mig under dom här 30 dagarna..
 imorgon kommer det handla om Min första kärlek, ser fram mot det!
ska bli jätte spännande!
//
Erica'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0