SÄMST UPPDATE....:/

hejhej alla.
ja som ni ser så har jag varit kass på att uppdatera...
men iaf..
just nu sitter jag här med Louise & kollar på tvn och gör en liten uppdate, snart ska louise dra :(
bajs! (a)
haha!
men iaf..
jag ville bara göra en snabb uppdate så ni vet att jag lever.

Louise Madeline Jennifer Carlsson Medina.
jag älskar dig mest gumman.
vi har kännt varandra sen sommarlovet 2007.
under dom 3,5 åren så har du stöttat mig när,
jag har mått som dåligast.
du finns här för mig dag som natt.
jag finns här för dig dag som natt.
jag kommer aldrig släppa taget om dig älskling!
du & jag ska gå hand i hand igenom eld & vatten, skog & mark, genom regn & sol ja genom allt!
vi förevigt baby.
vi klarar oss igenom allting!
jag vet att vi båda har det rätt så jobbigt just nu, men vi klarar det gumman!
bara vi båda kämpar.
hoppar du hoppar jag.
senap ♥ ketchup.
pluttis ♥ plutten.
lillen ♥ lille.
erica ♥ louise
jag ska kanske byta till devote.se
mycket bättre sida ;)
men aja vi får se.
puss ciiao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0