Trettio Dagar, Trettio Inlägg, En Miljard Ord.




♥ Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 - Mina föräldrar.
Dag 4 - Mina galna sidor.
Dag 5 - Vad är kärlek.
♥ Dag 6 - Min dag.
♥ Dag 7 - Min bästavän.
♥  Dag 8 - Ett ögonblick.
♥ Dag 9 - Min tro.
♥ Dag 10 - Detta vill jag gärna göra om.
♥ Dag 11 -  Mina syskon.
♥ Dag 12 - I min handväska.
♥ Dag 13 - Den här veckan.
♥ Dag 14 - Om jag spolade tillbaka tiden skulle jag spola tillbaka till.
♥ Dag 15 - Mina drömmar.
♥ Dag 16 - Min första kyss.
♥ Dag 17 - Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 - Min favorit födelsedag.
♥ Dag 19 - Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 - Det pinsammaste jag gjort.
♥ Dag 21 - Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 - Det här upprör mig.
♥ Dag 23 -  Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 - Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 - En första.
♥ Dag 26 - Mina rädslor.
♥ Dag 27 - Min favoritplats.
♥ Dag 28 - Det här saknar jag.
♥ Dag 29 - Mina ambitioner.
♥ Dag 30 - Ett sista ögonblick.


Allt som har med detta att göra sparar jag i en enskild kategori.
Testa ni också, men skriv gärna om ni tar det, så jag kan följa er också :D
//
Erica'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0