godmorgon ♥

godmorgon alla fina! just nu sitter jag och pratar med min mamma & lyssnar på musik. kan ni gissa vilken?;) jo Ras Cricket- Skin. ni vet den jag ladda upp igår? men iaf! som jag sa igår så är filmen '' i rymden finns inga känslor'' grymt bra. älskar nästan alla kommentarer i filmen men en speciellt mycket " Simon är 937 gånger sämre än vad Sam är och eftersom Jennifer gillar Simon så borde Jennifer gilla Sam, och Sam gilla Jennifer, nä nu vart det fel" den är så jävla fkn sköööööööööön! :D och ni som undrar om det nä nu vart det fel ska vara med, då får ni svar på den redan nu, ja det ska det, det var det som gör kommentaren så jävla skön. men idag blir det nog göra en matte läxa som skulle vara inne för ungefär 3 veckor sen ;p men va sjuk den fredagen den skulle lämnas in så vad fan ska jag göra då? haha! går inte att göra något sånt :P hihi! men nu ska jag nog dra. puss ciao! // Erica'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0