GRYMT TREVLIG KVÄLL IGÅR!

förlåt för att jag inte bloggade igår när jag kom hem! men kom hem runt tolv.. vi hade en jätte rolig kväll med mycket skratt & skoj. först så tog jag, Ellan, Steffi, Conny bussen ner till handen. va hem hos Ellan och hämtade lite saker. sen drog vi vidare in te t-centralen och där mötte vi upp min mammas kompis. sen drog vi alla te Sergels torg te Sergel's biografen. Conny & Ellan kolla på filmen/bion Due Date, jag, steffi, mammas kompis kolla på bion i rymden finns inga känslor. den va grymt bra. kommer aldrig glömma en kommentar från filmen. simon är 937 gånger sämre än vad sam är! HAHAH! ni som har sätt den fattar ju vad det menas med, ni andra får nog ta och se den ! ;) men iaf typ vid 20:00 va alla vi klara med bion. då drog vi te restrangen Olerys och kollade på ishockey matchen AIK-DIF och va där i ca en halvtimme sen drog vi te någon annan restruang och va där te tolv typ :o. vi hade jätte skoj.. jag & steffi försökte ta kort på ellan men vi lyckades inte få ngn bra, steffi har bilder från igår som kommer in senare i bloggen. så alla vet! men iaf nu ska jag dra.. puss ciao! // Erica'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0