- känner mig helt nere..

hejhej alla fina.

just nu sitter jag och gör typ ingenting, vill bara lägga mig ner i sängen och gråta ! känner mig helt fkn gråtfärdig.. jag känner mig typ hatad av alla, att jag gör alltid bara fel oh sånt. asså jag har typ ingen ork att leva :/ det finns inte så värst många som förstår hur jävla dåligt jag mår, utan dom flesta ska bara mobba mig, tryckna ner mig så lågt att jag mår dåligt, att jag känner mig hatad av alla precis alla . asså jag ville bara skriva av mig så dt eh drf jag gästbloggar. asså jag vill känna mig lycklig, känna mig älskad, osv. jag vill kunna kalla någon min och säga jag älskar dig. få känna lyckan att vara kär nytt. vill höra ngn säga te mig " jag älskar dig isabelle ". asså jag vill bara ha någon som kommer att finnas alltid här för mig , en person som jag kan öppna mig för och prata ut med, en som jag kan lita på osv. men hittar fan inte ngn :/ nu eh jag sjukt lessen så bloggar mer sen kke. pusshej ! // isabelle


Kommentarer
Postat av: liam

jag älskar dig issabella<3

2010-10-09 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0