ÄNTLIGEN HELG !! :)

Hejhej alla mina fina läsaree ;)

Just nu sitter jag och gör typ ingenting ;oo
Vill bara ha världens finaste person här'
Säger inte något namn :/..
Han går i min skola iaf :D' hahah nej men seriöst . dagen idag har varit rätt så bra . haft sina dåliga stunder men ändå bra stunder där man har hållt på att dö av skratt ! :) riktigt nöjd med dagen iaf ! i skolan på lunch rasten åt jag lunch med några tjejer från 9A1 tack för den trevliga stunden ;) hahah. idag ska jag nog inte göra så mycket . blir nog bara att ta det lungt med en chips påse framför tvn . idag är det ju desutom idol :) det får man inte missa !! ;) hahah. är fylld av massa skratt och flum nu :( vill bara skratta så jag börjar gråta :/ okey kanske inte så bra... men har bara lust med dt nu asså. jag vill inte blogga, fast jo fast nä fast jag vet inte xd. någon som har något tips vad jag kan göra ikv om jag inte får titta på idol?:) men ska göra det ändå!, jag ska kolla på idol ! :D. bloggar mer sen. puss och kram! // Erica' ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0