~ äntligen pratat klart ! :)

hejhej alla fina igen.

det va en polare te mig som frågade om jag ville hänga me ngra te stan oh festa.. men jag sa tyvärr nej för jag känner mig inte så bra :/ asså jag tar just nu feber sak för jag känner mig sjuukt konstig.. har sjukt ont i huvet oh sånt . så det blir chill kväll för mig ikv med chips & dip och kolla på någon bra film :)  men jag kommer va inne på msn jävligt länge till, tror jag iaf. men alla sociala folk addar min msn [email protected] lr fb Issabella Pluttis Johansson. alla som läser måste göra dt ;) haha :)) nu ska jag va lite social me pontus på msn.  uppdaterar mer sen kanske. glöm inte att ställa en eller flera frågor på frågestunden också ;). men nu ska jag dra. ciao ! // issa' 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0