dart och bråk:)

HejHej alla söta blogg läsare<3:)
igår så var jag på darten det gick inte så bra, jag förlorade alla matcher:(
Efter det så gick jag och min sötnos ronja t äffären och pantade i 2 tim:O:S.
Vi fick ihop cirka 600kr:D

Sen när vi var klara så gick vi ner t klubben.
Efter det gick jag t tåget och åkte jag t handen för att möta en kompis. 
sen drog vi t brandbergen:)<3
för våran kompis fyllde år<3
efter det så gick jag och ludde hem t migpå vägen hem så blev det ett litet bråk fett kuuuuul<3:D
men ska dra nu<3:(
<3<3 kisses <3<3
//steffi<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

visst :) säg till när du lagt till mig lägger jag till dig! Kram

2010-10-10 @ 13:31:38
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0