~ Erica är tillbaka nu.

nu är jag äntligen tillbaka :) , varför jag nt orkade blogga va för stephanies hamster dog precis innan då jag bloggade sist. så ah. men nu har vi köpt ett nytt marsvin ( jag hade ett tidigare och marsvin är ett flockdjur så det va därför ). iaf idag sov jag ungefär till halv tolv då jag vaknade av att min telefon vibrerade.. hann inte svara men dom ringde igen :)) så ah.. men iaf nu ska jag dra. jag tänkte först tipsa om en blogg.
William Marklunds blogg :).

Han är född den 23 januari 1993. han bor i norrland. i hans blogg hittar ni lite om hans vardag, massa snygga bilder på honom osv. han är grymt söt + det är en blogg som man måste bara läsa :)).

bloggar mer sen iaf. puss ciao !! // Erica'


Kommentarer
Postat av: moa

Svar; Vi kan följa varandra? :)

2010-10-23 @ 19:52:15
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0