GODMORGON ! :)

Hej alla mina finaste!

Just nu sitter jag här igen.. Det första jag vill säga är förlåt för grymt dålig uppdatering.. Steffi har raderat alla fråger på frågestunden.. Måste säga till henne att hon INTE får göra det ;) Men iaf ni får fråga om frågestunden.. I det här inlägget ;). Men iaf.. Jag börjar skolan om 45 min ungefär och har inte sminkat mig ännu ;oo Och startade datan precis :/ Men ah.. Bloggar mer när jag kommer hem! :) Nu är det desutom FREDAG och det betyder HELG ;D.. Whiieeo.. Det är desutom 11 dagar kvar till JAG fyller ÅR :D Jippi :D såå glöm inte att gratta mig den 12/10-10 antigen på bloggen eller på min facebook, Erica Bästaste Nylund där ;). Men ah nu måste jag gå :( Men lovar bättre uppdatering. Kommer blogga när jag kommer hem ;)



Nu är det frågestund :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0