~ godnatt ! ;)

Hejhej alla mina finaste'

jag har varit hemma ett bra tag nu. men har inte orkat blogga men kom på att jag hade lovat er det. så nu blir det ett litet kort inlägg. men ah finns typ ingenting att säga ;oo. ska snart gå och sova :) jag ska faktiskt typ stänga av datan nu ;o men jag ska blogga lite mer :D hatar korta och ointressanta inlägg ;) nivet ;) men ah. imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer ännu. skulle vara med jonathan, linnéa, johan, emelie och massa andra göött folk :) men det vart inte så för typ jonathan skulle typ dra hem tidigare ? och ja då äre fan inge kul utan min jonathan :/ men ah finns typ inge mer och säga ? kanske blir ett videoinlägg imorgon ! ;) vi får se om jag orkar.. mår inte så bra just nu. har världens huvud värk och magvärk som fan ! :( hals värk också :// usch ! tror jag börjar bli sjuk . fan det får jag inte bli :/ jag hatar det men man får ju skippa skolan ;) hahah ! :)) nej nu ska jag nog gå och lägga mig, nää ska gå och sätta moai framför tvn eller se om min finaste Issabella kan ringa mig och typ bah prata skit snack ? :) bara prata ut tror jag också . har typ en klump i magen av ångest och skit ! vet inte varför :/ tänker på saker som hänt min finaste issabella :/ så ah jag vet inte vad som har hänt med mig :(( hahah ! :) nää nu ska jag gå härifrån tror jag :( eller ? :) nä . hahah ! :)) fan va jag gillar att skriva " hahah " idag ;oo haha ! :)) hihi (a' fan va långt inlägg ;ooo men ointressant och finns inget att läsa i det här inlägget ;o höhö. jag känner mig gryymt trött ;d. bloggar kanske om någon timma om jag e vaken och sitter vid datan :)) ska hämta juice nu iaf ! :) apelsin juice fyfan va gott :D, nä issa pissa ska få ringa moai :)) haha ! nu ska jag och hon prata om killar (a' , det gör vi alltid :D såå himla kul ;D hahah ! :)) nu är jag oseriös till max ;oo haha nej nu ska jag dra. skulle stänga av datan hel :) så ska dra nu och sova. inte prata med issa pissa lingon issa.. hon får ringa imrrn, tror hon pratar med sin fina robin .. haha nu undrar ni nog vem robin är?:) robin är issa's nya pojkvän typ ;o fast dom är kompisar bara x))) hahahah ! :)) jag älskar och retas.. nu ska jag dra.. så inte morsan dampar xDD' bloggar dirrekt när jag vaknar om jag orkar.. haha :D hejdå !! :) Erica' ♥
En till sak, jag älskar apelsin juice och min Linn backman.. Men det va ingen nyhet :D undra om nyheterna har gått på tv 4 ? :) ja det hare :( fan också ! bolipompa dah?:) ah :( fan missa barnprogramen idag :/ får bli imorgon dah :( nää nu ska jag sluta. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0