känner mig totalt nere...

hejhej alla fina...

just nu sitter jag och gråter :// har bråkat med världens finaste Nichlas Wijk :'( fyfan va jobbigt det är asså! så nu idag blire nt städa lr ngnting bara duscha sen slappa framför datan och försöka leva livet ! men ah, ska försöka få över min bästavän Linus hit' men han har hockey match som slutar om 10 min typ ! :) så han kommer nog vid halv tre :) så uppdaterar nog när jag e med linus min babe, han gillar mig (a) haha ! :) linus hockey match slutade för länge sen för nu är han här !!! :D:D whiieeeo ! nu ska jag och linus gå ut och röka så vi hörs sen ;) pusshej! // isabelle'



Idolbild jag & Erica gjorde igår till Josefine Foxman


Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Då lägger jag till dig :)



Fin idol bild . Hihi Kram

2010-10-10 @ 15:38:43
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Erica

Bra då :)



Tack så hemst mycket :) Kram !

2010-10-10 @ 18:18:45
URL: http://swedenssweethearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0