kass uppdate :/

hejhej finisar :)

förlåt för värkligen kass uppdate.
igår kväll kom jag nte ut på internett och idag har jag haft dataförbud egentligen men fick sitta lite vi datan :D
men iaf imrrn blire skola för min del :)) ska bli grymt kul & träffa alla kompisar saknat er sjukt mkt :) <3 träffade ju er i onsdags sist :// asså fyfan va jobbigt =/ ska aldrig mer vara sjuk & då menar jag aldrig . haha :)) men iaf . just nu sitter jag o gör typ ingenting sitter oh lyssnar på Sofijah- Försöker och Sofijah - du kom som en ängel. sjukt fina låtar :D <3 iaf nu ska jag dra .. slutar tjugo i tre imorgon sen blire möte så hemma runt 16.00 - 17.00 imorgon. kanske uppdaterar då :D kissies and hugs :) // Erica' ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0