sjuk.

hejhej alla fina läsare.

förlåt för kass uppdatering men satt inte vid datan igår ngnting typ ;o. idag blire ingen skola för mig :// lr ah jag har redan börjat men är sjuuk :/ jag hatar det här asså ! :( men iaf ihelgen blire nog bara att chilla hemma och typ tare lungt, lr va me isabelle, pontus, hampus, henrik och en jävla massa andra :)) jag vet iaf ännu nt vad som händer. ikv är det ju idol klockan 20:00. det får man ju inte missa ;) men ah.. tror jag ska vara med isabelle, pontus, amanda, hampus, henrik, lollo, och en jävla massa andra ikv :)) om jag får för morsan ;p haha xd. men tror att det inte ska vara ngt problem ;p. men ah nu ska jag göra varmt te till mig och ngn macka tror jag :p bloggar mer sen :)) puss ! ciao // Erica

Kommentarer
Postat av: Madde

Krya på dig.

2010-10-15 @ 10:51:40
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0