SKÅNES FINASTE PERSON!'<3

Hejhej alla finaste !

Förlåt för ingen uppdatering igår kväll.. Men det vart bråk & sånt. Så fick slagga klockan elva ;oo . gryymt tidigt :/ Men låg och pratade i telen med världens finaste person ist !' han sjöng och spela gitarr för mig ;o grymt bra (a)<3 idag ska jag ner till dart lokalen och titta när steffi spelar dart ;) Så igår kväll så satt jag typ bara vid datan te elva ;oo sen gick jag och la mig och pratade med världens finaste'♥ Så igår kväll kollade jag inte på idol :/ orkade fan inte det . va typ grymt ledsen och ångrade allt som hade hänt tidigare på kvällen . men ah. nu ska jag typ dra men uppdaterar nog mer sen. vill blogga mera ;o hahah . gör fan dt ! :) ah vad finns det att blogga om ? ;) juste.. hur fixar man symboler t.e.x flört och sånt på bloggen ? asså hoppas ni fattar fråga annars ! :) har inget mer att säga :( eller jo kolla på skånes finaste person's blogg http://likemystile.blogg.se, han heter Jimmy Olsson och är 17 år, i hans blogg kan ni läsa om hans vardag och ah nästan allting. värd en titt asså ! :) men nu har jag inget mer att skriva . bloggar mer sen. pusshej / Erica'♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0