16/9-10, dagen som man aldrig glömmer ! :(


Hejhej alla söta !

Erica här igen :)
Jag bloggar lite även frågestunden håller på (A).
Brukar ha fritt från inlägg då ;)
Vet inte varför men ah.
Just idag har jag haft det gryyyyyymt jobbigt :(
Typ min barndomsvän dog den 21.08.2010 och hon begravdes idag :'(
Hade det gryymt jobbigt vissa timmar idag i skolan.
Ville bara sätta mig ner på golvet och gråta..
Men försökte hålla in mina tårar men gick nästan alltid förutom en gång när jag va med några jätte fina tjejer från 9:an vet inte vilken klass :( men iaf grymt snälla, så dom typ tog hand om mig och såå.
Jätte gulligt babes!
Men ah.
Idag vill jag inte gå in så mycket på lektionerna.
Men iaf ni ska få en bild på dagens outfitt sen oxå (a).
Men kommer i ett annat inlägg :)
Men ah.
Just nu sitter jag i sängen med lapen i knät och är med Sara Para !
Imorgon är det skolfotografering för 6B :)
Ska bli gryymt kul !
Men en sak är att.... jag har vet inte vad jag ska ha på mig ;ooo
Hmm får väll titta i alla mina gaderober och lådor osv och se om jag hittar ngt snyggt ;).
Hihihi (a)
Jag är as sugen på och skriva av mig ;oooooooo
Men ska va lite social på msn!
Så skriver mer sen, dagens outfitt kommer senare !
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul å se dej på fb o dena sait puzz älskling

2010-09-16 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0