ÄNTLIGEN HELG! ;)

Hejhej alla fina läsare.

Idag är det fredag ÄNTLIGEN.
Så det betyder HELG ;)
I helgen blir det nog mest chill. Skulle egentligen vara med Felix och några andra i helgen men Felix är sjuk så vet inte om det blir något :( Hoppas det blir bättre snart Felix!<3
Men iaf..

Nu ska jag berätta om röriga skoldagen:

Började med musik 08.10 till ca 09.00 :)
Det va rätt så roligt, vi hållde på med något truminstrumment typ! :)
Sen SO 09.15 till 10.05.
Det var faktiskt rätt så okej..
NO skulle vi ha egentligen sen men vi hade MA ist för våran MA lärare va hemma idag för VAB så ah, men vi hade en vikarie det hade vi från 10.15 till 11.00
Men ah..
Sen hade vi lunch :D
Till 11.40, under lunchen så drog jag och handla godis & dricka.
Sen klockan 11.40 så började våran Engelska.
Då kollade vi på film och åt godis och drack läsk (a).
Sen slutade vi, vi slutade klockan 12.20 sen drog jag te Bibloteket och där träffade jag min gamla klass.
Det var grymt kul att träffa dom..
Så ah.

Det var typ min skoldag.
Sen såg jag att jag har fått en ny kommentar..

Postad av Jessica om Nyy kommentar igen.
Helllööööö fin blogg ;)

Svar: Hellllööööööjj Jessi!
Tack detsamma!

det va typ allt.
Bloggar mer sen :).
Pusshej!
Erica'

Kommentarer
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

lägg t mig så lägger ja t er :)

2010-09-24 @ 14:57:43
URL: http://forvandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0