dålig uppdate :(

Hej alla mina fina läsare!

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag pluggade i bibloteket med Fatima och Leah.
Sen satt jag typ ingenting vid datan ;o
För vi träffade en som hade gått i Brandbergsskolan ( den skolan jag går i, även fatima och leah ) men iaf.
Vi träffade den här tjejen som har börjat på idituella (?) engelska skolan i Nacka.
Hon fick en Macbook av skolan.
Gryymt fin & cool.
Asså den va helt otrolig!
Men aja!
Idag äre plugg sen vet jag inte vad som händer!
Börjar iaf klockan fem över nio :D
Slutar ungefär 15:25 lååång dag :(
Hatar onsdagar :(
Men vad ska man göra?:(
Inte skolka iaf!
Men jag har faktiskt en bra sak att berätta ;D
Igår när jag kom till skolan så träffade jag Gunilla ( min engelska lärare ) och hon sa att jag inte får något skolk i måndags eller ah vad man ska säga x).
Men ah..
Nu ska jag nog gå och sminka mig :).
Men kommer först dagens outfitt i text.

Canada tröja - marknad.
mjukisbyxor- typ intersport ?
Linne- GinaTricot typ ?

Men ah det va dagens outfitt!
Bloggar kanske på min lunch rast eller när jag kommer hem!
Pusspuss
Erica' ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0