En bloggare just nu ! :(

Hejhej bloggen.

Erica här igen.
Stephanie kan nog inte blogga på ett tag för hon har ingen data som fungerar på internett just nu.
Men ah jag ska försöka blogga extra mkt nu när hon inte är aktiv på bloggen ;)
Sen hittade jag en liten kommentar på bloggen.
Jag hade anmält mig och stephanie i dagens/veckans blogg på en blogg.
Gryymt bra va den iaf (yy'
Kan berätta lite kort om bloggen.
bloggen drivs av en blivande mamma på 21 år ( tror det va 21)
hon bloggar om sin vardag osv.
kör dagens blogg osv.
kollade bara in där snabbt.
men hon kommenterade min blogg som jag vart jätte glad över såklart.
Komentaren lyder nu ;)
Vinnaren utav dagens blogg finns uppe i ett inlägg på bloggen, kul att du va med!

Hur mår du idag?

Svar: Jag mår jätte bra faktiskt, lite slut bara efter skolan! Lång dag. Men annars toppen ;), själv ?

Ja det va nog allt ;)
bloggar lite mer i ett annat inlägg senare ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0