en text jag fick av mitt ex:(

hejhej
till min steffi
du är helt jävla underbar baby<3
blir så glad när du skriver eller ringer mig. du har fått mitt hjärta helt igen<3
jag vill inte att vi ska bråka, jag vill att allt ska vara bra mellan oss<3
allt är så jävla underbart med dej, dina pussar gör mig varm i hela kroppen och när du tar på mej så ryser jag i hela kroppen. älskar dej steffi finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dej steffi<3 hoppas att du tror på mej och allt blir bra igen:)
pussar från din christian ekström stolpe<3



nu behöver jag er hjälp jag har gjort slut med honom tycker ni att jag ska ta tbx honom?

Kommentarer
Postat av: Ivana

tävlingen är nu avslutad...kika in i bloggen och se om det var du som vann halsbandet!!! =)

2010-09-20 @ 14:38:39
URL: http://ivannascloset.blogg.se/
Postat av: steffi

jag ville inte veta det:O

2010-09-20 @ 19:58:03
URL: http://swedenssweethearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0