Erica är ÖVERLYCKLIG :D <3

Hej alla igen :)


Guud så många inlägg jag har gjort idag, men har varit riktigt bloggsugen! ;)
Men sen har jag fått 3 nya kommentarer.
Dom kommer nu.

Postad av: Emilie i Dagens fråga ! :)
Jag hade jätte gärna gjort det, men är mitt uppe i en massa andra projekt just nu! så jag har väldigt ont om tid och känner att jag inte borde lägga på mig mer saker. Men jag blev såklart jätte glad för att du frågade för jag tycker ju sånt där är så roligt :D Men hoppas ändå att det löser sig för dig! kram emilie ;)

Svar: Ja men det är klart att du inte ska lägga på dig mer saker. Ja det har löst sig nu. Men din header va grymt cool&fin ! ;)
Kram Erica :)

Postad av: Vicktoria i Dagens fråga ! :)
aa nu följer jag dig :)

tycker att du ska börja med veckans blogg!(y)

Svar: Va bra att du följer mig :) , Okej då ska jag kanske göra det senare. eller vad tycker ni andra? :)

Det var nog det ända jag ville säga.

Puss & kram
Erica


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Hej! Jag gör designers åt andra ibland när jag har tid & lust..hihi ;P

2010-09-19 @ 01:30:10
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0