Erica är sjukt glad :D

Hej alla fina läsare :)

Under tiden jag inte har bloggat så kollade jag runt lite på bloglovin och fb.
Så jag försökte inte lära mig göra header.
Har även fått massa med fina kommentarer, här kommer alla :D

Postad av: Amanda om inlägget Har sjukt tråkigt :( :
Följer din :)

Svar: Okej vad kul :)
Då följer vi varandra :D

Postad av: Cicci om inlägget Har sjukt tråkigt :( :
Jag följer dig nu också ! :D

Postad av: Matilda Sandén om inlägget Har sjukt tråkigt :( :
Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra via bloglovin?
Kram

Svar: Tack så mycket att du tycker min blogg är fin! :) , visst klickar in på din blogg och följer dig och lämnar en kommentar så gör du samma ;).
Kram

Postad av: Amanda om inlägget Har sjukt tråkigt :( :
ÅÅh vad bra då följer jag din :)

Svar: Okej, vad roligt :D

Postad av: Andrea om inlägget har sjukt tråkigt :( :
Hoppas du har en trevlig kväll :) Följa varandra på bloglovin? 

Svar: Javisst, klickar in på din blogg och följer dig och kommenterar så du vet att jag följer dig så gör du samma sak ;).

Postad av: Robin om inlägget tror jag börjar bli sjuk :( 
Hehe älskar dej sjukt mkt!<3<3<3

Svar: Älskar dig mkt mer älskling! <3<3<3

Det var alla kommentarer jag hade fått!
bloggar mer sen kanske. kram 


Kommentarer
Postat av: Matilda sandén

Jag följer dig med nu =)

2010-09-18 @ 18:36:50
URL: http://matildasanden.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0