Godmorgon ! :)

Hejsan alla superfina! :)

Idag vaknade jag typ halv elva och märkte att jag inte hade gått till comviq bas :D guuud va överlycklig jag blev! :)
Såklart smsade jag min lilla älskling och skrev att jag var vaken och sen ringde jag honom på hans hemtele också.
Sen prata vi typ i 1 timme sen gick jag och åt Tacos te frukost >.<
Va suuper gott.
Sen skulle jag gå och ringa min babe igen men han va inte hemma ;o då hade han åkt med sin morsa och handla -.-'
Menmen.
Så pratade lite med min pappa ist! :)
Va mycket trevligt.
Har faktiskt inte pratat med honom på typ 4 veckor :/.
Såå jag ska få följa med och åka båt någon gång.
Asså ingen färja båt utan en fiske båt ^^.
Ska bli as kul faktiskt.
Tycker det e gryymt kul & fiska.
Men ah.
Jag såg desutom att jag hade fått en kommentar.
Här kommer kommentaren.

Postad av: Isabella i Erica är ÖVERLYCKLIG:D
SVAR: Hej! Jag gör designers åt andra ibland när jag har tid & lust..hihi ;P

Mitt svar: Hej! Okej, jag tänkte kolla om du kunde göra designer/header åt mig men det har löst sig redan...Men tack för ditt svar.

Ah men jag tycker faktiskt det går super bra med bloggen! Ska bara vänta att Ida ska bli klar med min header/designer.
Tycker hon gör sjuukt snygga designers.
Men ah det va typ det ända jag ville säga.
Kanske ska ha bloggens första frågestund?;)
Ska faktiskt tänka på det!'
Puss & kram'
Erica

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Trevligt!

Då lägger jag till dig nu :-) Visst hade du lagt till mig?

2010-09-19 @ 13:15:43
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0