Ingen blogglust :(

Hejhej alla fina läsare!


Som ni ser i rubriken har jag ingen blogglust idag :(
Men iaf ska försöka blogga lite! Igår vart det ju inget inlägg som jag hade typ lovat.. Men orkade fan inte uppdatera mer.. Funderar på att lägga ner bloggen ett tag? Det går ju skit dåligt med bloggen.. Okey det finns blogg läsare men ingen kommenterar. Så om ni fortkätter med att INTE kommentera så slutar jag blogga på ett tag.. Varför finns det en anledning för mig att blogga när INGEN kommenterar inläggen? Finns typ ingen anledning då..
Men iaf min dag såg ut såhär ungefär:

Började klockan: 08.10 :) Hade bild :D:D Start på dagen!
Den slutade runt 09.00.
Sen idrott hade en vikarie vid namn Joakim som typ va bra...
Men va inte ombytt hade inga jumpa kläder :(
Men va typ med ändå ;oo.
Den sluta typ vid 10.00 men egentligen 10.10 fick sluta tidigare. As najjs asså!
då betyder det att vi hade lunch..
Så dååå ringde jag min lilla vän Robin..
Men ah sen gick jag och käka typ vid tjugo i elva..
Sen så gick jag och Fatima te kuratorn i skolan..
Men ah vill inte gå in på vad vi pratade om..
Sen var det So, rätt så kul...
Pratade om ngt jävla land som fanns förut i tiden x). Hahahah...
Men ah sen hade vi Matte.
Det var väl okej.
Sen hade vi NO..
Hållde fan på och dö!
As tråkigt asså.
Sen engelska vi kollade på ngn jävla film..
Den va typ rätt så bra så långt vi fick se..
Vi Kollade typ bara i tio min ;o
Men vi kommer kolla mer imorgon och vi får ha godis då :D.
Whiiiieeeeoh.
Hahah iaf sen sluta vi typ >.<
Eller ah vi slutade faktiskt.
Sen kom jag hem typ starta datan chatta lite och bloggar nu :D
Så ah.

Det var typ min dag.. Vad som händer sen vet jag faktiskt inte...
Men iaf..
Bloggar mer sen kanske.
Pusshej
//
Erica'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0