Lite nya kategorier på bloggen ! :)

Hejhej alla mina söta bloggläsare!

Idag har min dag varit rätt så lugn tror jah... hahah nej nu ska jag va lite mer seriös (: Jag har varit i skolan idag sååå klart (a'. Men iaf ! :)
Skoldagen var skit kul idag :D:D Hade också skol foto idag :) Hoppas jag fasnade på bilden ;) haha det gjorde jag såklart ;)<3 Men iaf det var rätt så roligt. Det tog typ 2 timmar för mig att fixa mig ;o. ( LÅNG TID JAG VET ) Men iaf det var värt resutatet. Jag har tyvär ingen bild på hur jag såg ut :( Och jag kan inte ta ngt nu för jag har satt upp mitt hår redan :(. Men ni får se själva fotot på mig när det har kommit :). Tror det kommer om ca 4 veckor. Eller kanske mindre. Vet inte om hur länge :(. I år ska man beställa det via internett och man kan göra sin egen serie :) ska kolla med morsan om inte jag kan få göra det :) ser grymt kul ut & ser att bli grymt fint på dom bilderna jag sett ;). Men ah, just nu sitter jag här med Sara ;). Väntar på att klockan ska bli lite mer så ngn kommer hem också ;) Men nu finns det typ inget mer att blogga om :( Juste förlåt för ingen outfitt för ngn dag sen men ni kan få den nu och såå såg jag ut desutom igår också.

 

Linne ( syns inte på bilden ) - BikBok
Canada tröja- syrrans garderob ( finns ingen butik som heter så ) men tror hon fick den på ngn marknad :D
mjukis byxor- vetefan inte ens mina ! :)


men ah det va typ allt för mig bloggar mer sen !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0