ORKAR INTE BLOGGA :(

Hejhej alla mina fina!

Just nu sitter jag och kollar på tvn och är rätt så nere :/
Mår inte så bra, hänt lite saker med polare och sånt som jag mår dåligt för..
Men ah så det är därför det inte vart någon bloggning igår. Grymt ledsen för det :(
Men bloggar nog mer imorgon om jag orkar.
Vart faktiskt lite bloggsugen nu ;o
Kan blogga lite om dagen.
Vaknade iaf klockan 11 typ.
Låg och kolla på tvn ett tag och smsade.
Sen drog jag upp och käkade :)
Sen tyyp fixade mig lite.
Kollade i Halens katalogen och ringade in saker jag ville ha därifrån.
Fanns grymt mycket fin! :D
Men ah sen vart det bara data hela dan typ ;o.
Men bloggar mer imorgon.
Puss
Hejdå
Erica'

Kommentarer
Postat av: sophie, nowalies mamma

tack för att du röstade på mig som veckans blogg!!

2010-09-26 @ 21:16:20
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0