SKOLAN SUUUGER ! :(

Hejhej Erica här! :)

idag har jag inte gjort så mycket förutom att va i skolan .
den va rätt så tråkig men den hade sina roliga stunder ;), haha :).
slutade halv fyra idag och började fem över nio ( halva klassen började typ tio över åtta med musik ).
lång dag jag hade vavavava?;D
men iaf , på min lunchrast så drog jag upp te grillen och käkade hamburgare, då träffar jag några polare te min syrra ( kompis syrra asså inte stephanie ), men ah så jag beställde min hamburgare och satt och snackade med dom ett tag ;D.
sen så drog jag te min gamla skola och hälsade på.
sen drog jag tbx te min skola ;D.
sen hade vi livskunskap, vi skulle typ spela teater men vi fick inte använda ord -.-' vi fick desutom va i 3 grupper :O.
Sen så hade vi svenska i en timme och tjugofem min typ, men hade rast imellan osså :D
men ah innan lunch så hade några musik ( dom har sov morgon på fredag, när jag har musik med andra halvan av klassen ) , men jag har ju ingen musik på onsdagar så jag började med NO med hela klassen fem över nio :D
eller va det NO?
nä fast jo , ah det var NO.
Men ah sen hade vi B-SPRÅK , och då är vi delade i samma grupper som på musiken. men med andra 6:or också. sen hade våran grupp TYSKA FÖR SISTA gången tills vecka 40 kanske , vi får testa på alla språk i två veckors tid med 2 ggr i veckan. nästa vecka är min grupp på spanska :D
jag kan redan lite spanska (A).
sen hade vi lunch sen hade vi slöjd sen livskunskap , skrev fel där uppe XD.
men ah.
skriver mer sen kanske.
ska nog gå och plugga lite matte nu ;)<3
pusshej
//
Erica ♥

Kommentarer
Postat av: Charles

Helt okej inlägg, dock skulle jag uppskatta om du slutade skriva te och skriv till istället.

Hej då.

2010-09-08 @ 18:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0