Slutade plugget tidigare ! ;)

Chacha alla!

Just nu sitter jag hemma igen med datan i knät och kollar på MTV.
Jag kom typ precis hem från skolan.
Hade ingen Idrott så en klass kompis te mig sa att vi hade håltimme jag bah ofta ? ;o fett najjs ju. Han bah aah.
Så jag gick upp te " skolan " igen. Så jag satt och pratade med några i elev hallen. Då kommer plötsligt min SO lärare och säger att vi ska ha SO nu istället för sista timmen.. Jag dampa först typ ;o. Hade iaf 20 min SO!
Jävligt najjs.
Men så skulle vi ha engelska men Gunilla ( våran engelska lärare ) sa te mig att vi inte ska va i M213 ( våran vanliga engelska sal ) utan vi ska va i ett annat klassrum.
Sen gick hon typ :o.
Sååå jag vet ju inte vilket klassrum jag ska va i!??!?!
Blir så jävla arg!
ÅÅÅHHH!!!!!!
Finns inge värre asså...
Men iaf fick ju sluta tidigare ;).
Men ah dagens blogg avslutas ikv tror jag! :)
Idag blire iaf!
Men senare.
Bloggar sen är sjuukt hungrig så ska gå te kylen och se om jag hittar ngt :D.
Pusshej!
Erica'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0