Studiedag idag ;D <3

Hejhej sötnosar!

Erica är här igen :) Förlåt för jag inte har bloggat ngt sen i fredags :(
Men glömde typ helt bort bloggen ;o
Förlåt sååå jävla mke..
Men aja, ihelgen har jag nt gjort såå värst mke.
I lördags var jag inne i stan med min mamma , min mammas pojkvän och hans dotter, när min mammas pojkvän spelade dart ;P
Men jag, min mamma , och sabina ( hans dotter ) drog hem typ vid 17:00 :P
Sen typ gjorde jag nt så mkt mer på lördagen :(
I söndags så hjälpte jag till på sabinas bowling kalas för hon fyllde år i tisdags för en vecka sen!
Så grattis i efterskott till henne ;)
Men ah det va typ min helg...
Jag pluggade as mkt i söndags desutom ! :(
Jag hatar det med det måste göras ;)
haha (a)
men iaf jag bloggar senare och ger kanske er några tips ;)
vem vet?:)
haha nej nu ska jag avsluta,
pusshej

Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Vinnaren utav dagens blogg finns uppe i ett inlägg på bloggen, kul att du va med!



Hur mår du idag?

2010-09-15 @ 15:27:21
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0