Torsdag, 090910

Hejhej alla!

Erica är här nu :D<3
just nu gör jag inte så mkt :( sitter typ vid datan och chattar och bloggar.
skolan idag va rätt så okej, hände lite små saker som jag inte vill ta upp..
så jag berättar inte om mina ämnen idag :/
men sen såg jag också att jag & steffie hade fått en kommentar :)
skriven av Charles (?) han skrev såhär : Helt okej inlägg, dock skulle jag uppskatta om du slutade skriva te och skriv till istället.
Hej då.

Svar: Tack så mycket , jag är faktiskt van att skriva ''te'' asså jag använder ALLTID förkortningar, och det kan ingen ändra på! men ah..

hoppas du vart nöjd med ditt svar ;)

men ah nu ska jag nog dra men jag skriver snart igen kanske ;) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0