tror jag börjar bli sjuk :(

hHej alla mina fina läsare ! ;)

Jag tror fan jag börjar bli sjuk igen :(
Var ju sjuk för någon vecka sen.
Men aja det finns inget att göra åt :(
Fryser sjukt mycket ibland sen svettas jag som fan! :(
Inte kul det här asså.
Men iaf, idag vakna jag innan halv tio typ :O
Vet inte varför :(
Så jag gick upp då och tog mig lite fil och flingor ,va as hungrig ;o.
Men ah sen la jag mig på soffan och kolla på tvn.
Sen vid halv elva så åt jag tacos med min mamma :D
Hon åt tacos te frukost jätte nyttigt va?;) haha
Sen typ vid 12-13 så startade jag datan :D
Sen dess har jag bara setat vid datan och spelat på www.king.com jätte rolig spelsida när man har tråkigt ;)
Och just nu sitter jag och chattar med min robin på facebook och några på msn :).
Så ska la va lite social med min Robin innan han ska käka med sin bror och några andra tror jag.
Kanske bloggar mer sen.
Puss


Kommentarer
Postat av: dajana

sv: lagt till :)

2010-09-18 @ 15:53:57
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: robin

hehe älskar dej mkt erika! <3<3<3

2010-09-18 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0