BILDBOMB FRÅN NYÅR!

1.


2.

gillar denna bilden jätte mycket ! :)

3.

gillar den här skarpt!

4.

dålig bild men ändå cool på ngt sätt'

4.

mörk bild :(

5.
diggar denna bild ! ;)

6.

diggar denna bild! ;)

7.

denna bild va en av dom första på raketerna som man såg xD ;)

8.

älskar den här bilden! tycker den vart riktigt fin! ;)

9.
   älskar denna bilden med! sjukt snygg bild :D

10.

fasters gulligull.<3
te amo!

11.

tycker denhär bilden är cool =)

12.
     diggar bilden :))
13

jag vart väldigt nöjd med den här bilden.:)

14.

gillar bilden..

vilken bild tycker ni va mest fin/coolast?
skriv gärna i en kommentar vilken ni tyckte va coolast/finast.
hade ni en bra nyår?
jag hade en jätte bra nyår, berättar om kvällen/natten imorgon när jag vaknar.
men nu ska jag gå & lägga mig i sängen & prata med älsklingen som är små sur.
så vi hörs senare!
puss ciiao.♥
//
Erica'

Kommentarer
Postat av: Oscar

Den 10e tyckte jag var coolast :D

2011-01-01 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0